يكي از اصليترين خدمات پازل نت كه هماكنون نيز مقدار قابل توجهي از نيروي اين
مجموعه را به خود اختصاص داده است، پشتيباني از سرويس هاي ارائه شده است.
شركت پازل نت با اجراي برنامههاي منظم و زمانبندي شده، امكان پشتيباني از خدمات
را در تمام ساعات شبانهروز و تمام روزهاي سال فراهم آورده است.
برنامهريزي دقيق براي به كارگيري نيروهاي متخصص و مسئوليتپذير در بخش پشتيباني
مشتريان موجب شده است تا در صورت بروز مشكل و نقص در خدمات ارايه شده، مشتريان در
كوتاهترين زمان ممكن به پاسخهاي كارساز براي رفع مشكلات خود دست يابند.
مشترکين سرويس هاي مختلف پازل نت مي توانند با مراجعه به بخش چک کردن
اعتبار در صفحه اول سایت يا شماره گيري تلفن 2220008 و استفاده از تلفن گويا پازل
نت از خدمات متنوع و جديد پازل نت بهره مند گردند.
اهميت پاسخگويي به مشكلات مشتريان به گونهايست كه حتي در مواردي كه ريشهي بروز
مشكل وجود نقص فني درخدمات مخابراتي ياجايي خارج ازدايرهي مسئوليتهاي پازل نت
باشد،نيروهاي پشتيباني پازل نت موضوع را پيگيري و موارد را با صبر و دقت براي
مشتريان توضيح ميدهند. افزون بر اين، مشتريان ميتوانند با تماس گرفتن با بخش
پشتيباني يا از طريق كليك كردن اين جا
از وضعيت سرويس خود همچون مهلت استفاده از سرويس، ميزان كاركرد و ... مطلع شوند.